Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb a predaja
tovarov v športovo - relaxačnom centre PALACE GYM na adrese Poľná 17/A, 010 01 Žilina, ktoré prevádzkuje spoločnosť MP
Body Performance s. r. o., so sídlom Kragujevská 12, 010 01 Žilina, IČO: 54774756, zapísaná v obchodnom registri Okresného
súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 80238/L (ďalej ako „Prevádzkovateľ).
Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb PALACE GYM, najneskôr však súhlasom so
začatím poskytovania služieb, uzatvára Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra
PALACE GYM (ďalej ako „zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a
Prevádzkovateľom.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny
oznámi na svojej webovej stránke www.palacegym.sk. Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj v informačnom kiosku centra
PALACE GYM. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie Služieb a
predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov PALACE GYM,
ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na webstránke www.palacegym.sk .
2. Definované pojmy
Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ je spoločnosť MP Body Performance s. r. o., so sídlom Kragujevská 12, 010 01 Žilina, IČO: 54774756,
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 80238/L Kedykoľvek sa v chto VOP
uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe Prevádzkovateľa.
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá záujem využívať alebo využíva služby PALACE GYM alebo
nakupuje Tovar v priestoroch PALACE GYM.
PALACE GYM je prevádzka Prevádzkovateľa, športovo-relaxačné centrum PALACE GYM na adrese Poľná 17/A, 010 01
Žilina;
Priestory znamená priestory PALACE GYM, v ktorých poskytuje služby fitnescentra, na adrese Poľná 17/A, 010 01
Žilina, priestory parkoviska pred budovou a ďalšie pozemky prislúchajúce k Budove využívané prevádzkovateľom v
súvislosti s prevádzkou športovo-relaxačného centra;
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke www.palacegym.sk a je k
nahliadnutiu aj v priestoroch PALACE GYM;
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiERR Systém je systém údajov informácií a technologických
zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať služby PALACE GYM, platiť za ne, získať
prístupové QR dy na vstupy do priestorov PALACE GYM a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje
a eviduje vstupy do PALACE GYM a využívanie Služieb;
Prevádzková doba je prevádzková doba PALACE GYM, ktorou je čas nonstop 24/7
Služby služby poskytované fitnescentrom PALACE GYM podľa čl. 3 chto VOP, ktorými najmä (1) služba
fitnescentra ako priestoru na individuálne športovanie a (2) vedené skupinové tréningy podľa rozvrhu PALACE GYM.
Služba vedených skupinových tréningov dostup len po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom
a rezervačnom systéme a rezervácii termínu vopred za podmienok týchto VOP.
Tovar je doplnkový tovar, ktosi môže Klient kúpiť v Priestoroch PALACE GYM, a to najtepa studené nápoje a
výživové doplnky/snacky.
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v ERR Systéme uhradí
vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľ, platobného kiosku
alebo predajného automatu v Priestoroch, a s využitím tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti
Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
Vstup a využitie priestorov PALACE GYM na individuálne cvičenie:
Základná služba poskytovaná PALACE GYM je časovo obmedzený vstup pre jedného Klienta do Priestorov PALACE GYM za
účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne
cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP Priestory PALACE GYM s výnimkou priestorov podľa bodu
3.1.2 a priestory šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto VOP.
Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú prípravu športovcov, môžu byť niektoré
miestnosti PALACE GYM uzavreté pre individuálne cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá
nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v Priestoroch. Vyhradené stroje také stroje,
ktoré možno využívať iba pod dohľadom trénera a nie určené na individuálne športovanie. Takéto stroje viditeľne
označené nápisom POUŽÍVANIE IBA POD DOHĹADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým zmyslom. Použitie iných
prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu
PALACE GYM a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky dezinfikovať a
odložiť na vyhradené miesto.
Doba trvania jedného vstupu je najviac 120 minút, ktoré začínajú plynúť Momentom vstupu Klienta do Budovy cez prístupový
systém Prevádzkovateľa. Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch PALACE GYM dlhšie ako 120 minút od prvého vstupu, bude mu pri
odchode z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z jeho predplateného
Kreditu. V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu. Vstup
je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje
povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti
Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient
nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím automatu v Priestoroch alebo bude odrátaná z
Kreditu Klienta za podmienok chto VOP. V prípade zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta na neobmedzený
počet vstupov počas doby jej platnosti a počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej skončenie
Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred registroval v ERR Systéme
PALACE GYM prostredníctvom stránky www.palacegym.sk
Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov.
Klienti, ktorí v čase vydania týchto VOP už registrovaní v predchádzajúcom klientskom systéme Prevádzkovateľa budú pri
prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP vyzvaní, aby na registračnom kiosku potvrdili aktuálnosť svojich údajov,
pridelili k ním svoju fotografiu, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb a bude im následne vydaná ID
karta. (Poplatok za vystavenie novej ID karty je 5,00 EUR). Registrácia Klienta je povinná pre zakúpenie služby / tovaru a na
rezerváciu miesta na individuálnom / skupinovom cvičení. Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a
priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu
Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom formulári tiež Klient potvrdí, že viac ako 16 rokov a
svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil a je pre neho vygenerovaný osobný
prístupový QR kód, ktorý je automaticky zaslaný na telefónne číslo a emailovú adresu Klienta, ktoré boli zadané pri registrácii.
Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány, platobného kiosku alebo automatu v
Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), pre
nečlena (teda v čase vydania týchto VOP je to najmenej 5,90 EUR). po zaplatení predplatného je možné prvé rezervovanie
a využitie Služieb.
QR kód / ID karta pridelený Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného Klienta PALACE GYM pri
vstupe a výstupe z jej priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v Priestoroch.
Na zákazníckom účte v ERR Systéme Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom služieb výške Kreditu, platnosti
Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa týchto VOP, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ
doručuje PALACE GYM aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb.
Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme.
Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím QR kódu v automate v Priestoroch.
Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového rozhrania je dostupná iba pre Klientom,
ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa
má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP
s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho konníka. V mene a za Klienta mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s
Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS Systému jeho zákon zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa
realizuje osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej forme na recepcii PALACE GYM
v časoch dostupnosti služieb recepcie a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 dní: Pokiaľ sa Klient registruje prostredníctvom webovej
stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí predplatné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez
prítomnosti v Priestoroch, má právo do tejto zmluvy odstúpv zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy (registrácie v
systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú Službu prostredníctvom ERR Systému, potom
rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu
stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na
odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby
vykonaná v Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo automatu.
Postup pri odstúpení od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to
spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2 týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu
Prevádzkovateľa info@palacegym.sk alebo osobne v Priestoroch. Lehota je zachovaná ak je v jej posledný deň odstúpenie
podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické
zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného
Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a zrušenie zákazníckeho konta je možné na
základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu info@palacegym.sk alebo
výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ
oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta
o zrušenie registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a zákaznícke konto
Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 30 kalendárnych dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda
Kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške jednorazového vstupu na krytie
nákladov administratívy zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným
prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu v hotovosti nie je
možné. Táto zmluva sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od
skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu si Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatné na Kredit ani neobjedná žiadne
Služby ani počas tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.
5. Platenie za Služby
Jednorazový vstup bez registrácie platenie prostredníctvom automatu: Vstup do priestorov PALACE GYM je možný iba s
platným vstupným QR dom alebo za podmienky zaplatenia ceny jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý
zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu fitnescentra PALACE GYM na individuálne športovanie a
tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za jednorazový vstup sa realizuje tak, že si Klient v automate v Priestoroch, ktorý prijíma
mince, bankovky v stanovenej hodnote a platobné karty zakúpi jednorazový QR kód, ktorý použije na opustenie priestorov.
Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit) a permanentka. Rezervácia skupinového tréningu a účasť
na ňom, rezervácia alebo kúpa permanentky možné iba pre Klienta registrovaného v ESS Systéme, ktorého uhradené
predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný
Klient platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány
na webovej stránke, alebo v Priestoroch PALACE GYM využitím platobného kiosku alebo platobného automatu a s použitím
svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 5,90 EUR
(ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte v ERR Systéme a tento Kredit
môže Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky. Cena objednaného individuálneho/skupinového tréningu
sa odráta Klientovi z predplateného kreditu pri objedna a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) sa podmienok
ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervované Služby, pre
ktoré sa platba z kreditu odráta pri rezervácii, odráta sa Klientovi platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo
najneskôr pri opustení Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa
odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom
Kreditu je možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po prihlásení do systému na webstránke, v
platobnom kiosku alebo v automate v Priestoroch. Všetkými týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie
ďalšieho predplatného na Služby), v automate v hotovosti a inak prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov.
Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) že Klient využiť na úhradu cien Služieb a Tovaru počas časovo
obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na zákaznícke konto Klienta táto doba sa ďalej označuje ako doba
platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o
ďalšiu platbu Klienta vo výške najmenej 5,90 EUR. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na
rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť
skončí. Ak nie je predplat za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba predĺžená ako je
uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit, ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom
limite platnosti na úhradu Služieb ani Tovarov. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ Klientovi
nevracia a uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípad nárok Klienta na vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi.
Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania.
V odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi doručená pred skončením platnosti
Kreditu Prevádzkovateľovi Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje prostredníctvom ERR Systému kúpu časových
permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na
neobmedzený počet vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa nevzťahuje na služby
skupinového tréningu alebo sauny a nemožno ju použiť na využitie takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je
neprenosná a platí výhradne pre jedného registrovaného Klienta. V prípade zistenia porušenia opatrenia prenosnosti na inú
osobu ako registrovanú, bude účet automatický zrušený a registrovanej osobe, tak ako aj osobe ktorá chcela vužiť cudziu
karty zamedzený ďalší vstup a presun ich údajov na black list.
Tovar a platenie za Tovar
Tovar sa priestoroch PALACE GYM kupuje a predáva výhradne prostredníctvom predajných automatov. Podrobné inštrukcie na
nákup Tovaru zverejnené priamo na automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s použitím
mincí vo vyznačenej hodnote ako aj započítaním na predplatený kredit registrovaného Klienta v ERR Systéme. Kúpa Tovaru
neoprávňuje kupujúceho na poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch PALACE GYM. Žiadna Služba nezahŕňa
ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.
Nepresnosť QR kódu a permanentky: Pridelený Klientsky QR kód slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym
registrovaným Klientom. Jeho využitie inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho
QR kódu ani permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila
Klientsky QR kód, ktojej nepatrí. V prípade, že Klientsky QR d Klienta, ktorý časovú permanentku podľa bodu 5.4
využíva iná osoba ako registrovaný Klient je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť zmluvnú
pokutu za neoprávnené prenesenie QR Kódu, a to vo výške ťnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup,
kedy QR kód použila iná osoba ako Klient. Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený
Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť
do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Zároveň táto osoba bude následne evidovaná na Blackliste. Stratu alebo možné zneužitie
QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom riadené vstupy do Priestorov PALACE GYM. Vstup do priestorov
PALACE GYM a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu
a povolený s použitím QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému Prevádzkovateľa a
informácie o podmienkach vstupu.
Vstupné dvere do priestorov PALACE GYM sa mimo štandardných otváracích hodín otvoria pri naskenovaní QR kódu
návštevníka a rovnaký QR kód použije návštevník aj na prechod cez turniket. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a
opustenia priestorov. Pokiaľ tento čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší vstup
(prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného v PALACE GYM. Taktiež ak klient využíva pridelené parkovisko
a prekročí čas 2hod., ktoré sú zadarmo, tak doplatí 1euro za každú začatú hodinu.
Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitím. Jeden QR kód
oprávňuje na vstup do PALACE GYM iba jednu osobu. V prípade, že jeden QR d použije viacero osôb (okrem výnimiek
výslovne uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške päťnásobku
jednorazového vstupu za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód alebo ich s použitím jeho QR kódu opustila.
Výnimkou je iba návšteva PALACE GYM za účelom prvej registrácie, sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupinový alebo
športový tréning a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným postihnutím.
Pokiaľ návštevník priestorov PALACE GYM nemá vstupný QR kód, ale chce využiť služby PALACE GYM, môže pre vstup do
priestorov použiť na prístupovom systéme tlačidlo Jednorázový vstup. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe
súhlasí s tým, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu alebo sa registrovať v ERR
Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP. Registrácia priamo v prevádzke PALACE GYM je možná cez aplikáciu
v mobilnom telefóne, alebo cez Kiosk.
7. Prevádzkový čas PALACE GYM
Využitie Služieb a nákup Tovarov v PALACE GYM je možné iba počas Prevádzkového času PALACE GYM, ktorý je Pondelok
Nedeľa 00:00 24:00
Plánované obmedzenia prevádzky:
Prevádzkovateľ právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb PALACE GYM na nevyhnutnú dobu z prevádzkových
dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom
prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. Rezervované Služby budú poskytnuté v takom prípade v náhradných
termínoch.
Neplánované obmedzenia prevádzky:
Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku PALACE GYM z dôvodov,
kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy,
iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, renia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo
orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol
rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali
poskytovať a nemohli byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb, Pokiaľ ide o kurzy alebo série cvičení s
vopred určenými termínmi, ktoré nemožno v daných termínoch poskytnúť v priestoroch PALACE GYM, je PALACE GYM
oprávnené nahradiť ich online službami v rovnakých alebo náhradných termínoch alebo poskytnúť v inom čase prípadne v
iných priestoroch, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny kurzov alebo Služieb Klientom.
8. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho
alebo skupinového cvičenia o ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny
zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho odporúčania
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím skupinového cvičenia a to pred
každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z
dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesť alebo
zdravotné ťažkosti.
Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí
ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady
poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.
9. Základné podmienky správania v PALACE GYM
Podrobné podmienky správania sa v prevádzke PALACE GYM určuje prevádzkový poriadok a tieto VOP obsahu výber
najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým
poriadkom,
má prednosť prevádzkový poriadok.
Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického nedostatku informovať
pracovníka PALACE GYM, alebo infolinku Fitness centra.
dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku PALACE GYM,
neodkladne informovať pracovníka PALACE GYM v prípade náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadne
spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v PALACE GYM a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa
alebo tretích osôb v Priestoroch,
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať
náradie z priestorov na to určených v centre, ani z centra)
vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným prostriedkom na to určeným
Zákazy: V Priestoroch PALACE GYM a na pozemkoch prislúchajúcich k budove,
v ktorej je PALACE GYM je zakázané
fajčiť
fotografovať alebo filmovať priestory a osoby v PALACE GYM bez ich súhlasu.
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do PALACE GYM alebo ich požiadať o
okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť
cenu Služieb.
Zákaz vstupu: Do priestorov PALACE GYM majú zakázaný vstup
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
osoby so zvieratami,
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie
osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú povinnosť izolácie,
karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s
rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento kaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiad o opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za
rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a čistú obuv s bielou podrážkou alebo
kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v interiéri.
Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej
osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci
inej osoby povolené cvičenie v PALACE GYM v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta,
ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval Prevádzkovateľa
alebo poslal Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu info@palacegym.sk, aby Prevádzkovateľ zabezpečil
možnosť využitie QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri PALACE GYM alebo kdekoľvek v areáli PALACE GYM spôsobia
škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe povintúto škodu nahradiť a to do 3 dní
od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom je
Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
10. Ďalšie zmluvné podmienky
Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná
kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné platenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa využiť iba jeden
krát.
Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám,
fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na
sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto
stránkach majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať,
pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania
pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať
audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvuko záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade
Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol
alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie
Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na
svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové
účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo
zvukové záznamy ani fotografovať.
11. Reklamačný poriadok
Služby:
Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä §
622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými
ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o
priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane
spotrebiteľa“).
V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po
tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom
rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najak Služba
nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do
30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín
recepcie na recepcii PALACE GYM alebo emailom na adrese info@palacegym.sk alebo somnou reklamáciou formou poštovej
zásielky na adresu MP Body Performance s. r. o., so sídlom Kragujevská 12, 010 01 Žilina. Dodatočne zistené vady nebudú
akceptované.
Služby:
Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl. 10a Zákona o ochrane spotrebiteľa
sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.
V prípade, že zakúpený Tovar vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať
Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou
zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení
Tovaru v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na recepcii PALACE GYM
alebo emailom na adrese info@palacegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu MP Body
Performance s. r. o., so sídlom Kragujevská 12, 010 01 Žilina. Záruka za akozakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej
dĺžke (,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej byť tovar spotrebovaný, pokiaľ
zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy
to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
Výnimkou tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi predpismi, ako je
káva, čaj, čerstovocie a zelenina a ovocné šťavy u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád
najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví slovne inak. Toto
ustanovenie sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri veciach
podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť,
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína bežať od okamihu prevzatia
tovaru Klientom.
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby, platí doba z nich
najdlhšia.
Klient právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý vady a bol preukázateľne
zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu Tovaru, kto vznikla v priebehu záručnej doby v
dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v
priestoroch je povinný Klient a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí 72 hodín od jeho
zakúpenia, kedy už nie je dostupný ani kamerový záznam z Priestorov.
Údaje poskytované pri reklamácii
Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň
tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady Tovaru je povinný vadný
Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je reklamácia uplatnená
doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa;
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry
ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
podpis reklamujúceho Klienta
V prípade ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy
Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
Riešenie reklamácie
Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a
pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených
prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby,
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a) požadovať odstránenie vád
poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak vady
opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
Nároky pri vadách Tovaru:
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, má Klient právo najmä o bezplat
odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané. Klient že
požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu
vadnej časti, a ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej účasti Klient i v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec
riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade Klient i právo od
kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolností vrátená kúpna cena Tovaru.
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti
alebo na opravu veci, môže od predávajúceho požadovať primeranú zľavu. Klient právo na primeranú zľavu aj v
prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade,
že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné
problémy.
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave
vo výške zľavy vyplatený kupujúcemu na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom
nedohodne inak.
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade či predávajúceho. Ak
žiada Klient výmenu chybného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí predložiť reklamovaný tovar
kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom, ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný
Klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy
či poveternostných vplyvov, alebo inými okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola stanovená nižšia cena, a pri
použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Klientom.
Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2.
Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom.
V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom
prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.
Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane
spotrebiteľov.
V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v
rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým
Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na
Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie
zamietavo alebo na takúto
žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene
a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských
sporov s Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese
Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo
elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je
dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskychsporov/
146987s ), pričom Klient právo voľby, na ktoz uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť
obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov
online, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3
Zákona o ARS obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
presné označenie Predávajúceho,
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha,
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o
vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol
vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené
alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.
Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť
formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva (
a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré
preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy
nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa ka len
sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou
zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho
riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky
5 EUR s DPH.
12. Osobné údaje
Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré uvedené v Informácii o spracúvaní
osobných údajov PALACE GYM www.palacegym.sk a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k
dispozícii aj v Kiosku PALACE GYM.
Klienti berú na vedomie, že Priestory PALACE GYM najmä priestory vstupu, platobný a predajný automat, chodby a spoločné
priestory monitorované kamerovým systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a
zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom
systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov.
Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete adresovať na adresu Kragujevská 12, 010 01
Žilina alebo v elektronickej podobe na e-mail adresu: info@palacegym.sk.
13. Orgány dohľadu
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra vykonáva
Regionálny úrad verejného zdravotníctva vo Žiline.
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná
inšpekcia (www.soi.sk).
Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov
(www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
14. Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným
zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. Prevádzkovateľ je oprávnený
tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných
postupov centra.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.02.2023.
V Žiline dňa 1.1.2023